onsdag den 27. marts 2013

Ønsker alle en rigtig god påske.

Jeg vil begynde med at ønske ALLE en rigtig

GOD PÅSKE.

Jeg har været ude for at finde nogle grene. 
Jeg plejer altid at pynte op til påske, men i år bliver det nok kun til denne buket.



Hele formiddagen har her været grå og kedelig, men over middag kom solen dog igennem og har skinnet resten af dagen.

Gad vide om det lykkes at få disse beton krukker solgt i år.


Til højre på billedet skimtes lige noget af mit udsalgs stykke.
Det groede efter sidste sommer. Håber jeg kan få lidt styr på stykket i år.






























Solen KOM igennem.






I dag slutter jeg af med et billede af en lille iris der er på vej.
Frosten har været hård ved den.

Iris.


Ha´ en god aften.

GOD PÅSKE.

















12 kommentarer:

  1. Ja men det er jo Katherine Hodgkins din lille iris, den er så sød. Godt I fik lidt solskin, her blev det ikke til så meget i dag, men lidt over middag.
    Også god påske til jer.

    SvarSlet
  2. Fint påskepyntet:)
    Ikke mye snø igjen hos dere. Nydelig iris, godt å se det begynner å blomstre igjen.
    God påske!

    SvarSlet
  3. Jeg nåede heldigvis lige at gå en tur i solskin og jeg var lige ved at snuble flere gange, for jeg skulle jo have al solskinnet med i øjene, hehe!
    Dejlig lille iris - de står nu noget længere ude i haven end i en potte i stuen, så noget har vi da at glæde os over!
    Håber snart at høre godt om Erhardt, tænker på jer hver dag.

    Ha' nu en fortryllende påske og pas på dig :o)

    SvarSlet
  4. Dejligt at solen også brød igennem hos jer. En god påske til dig og håber at alt er vel hos Erhardt!

    SvarSlet
  5. Hej Aase - Dejligt at solen kom til jer. Fin grenbuket du har hentet ind, så i har lidt fint at hygge jer ved i påsken.
    God påske til jer begge ;o)

    SvarSlet
  6. Det er en smuk lille iris der har trodset vinterkulden. I må også have en god påske.

    SvarSlet
  7. Hej Åse.Dejlige billeder du viser.Og den lille fine iris du viser har jeg stående og vente på at kunne få i jorden.Har et års dag på bloggen i dag og et giveaway af netop et billed af en iris.God påske Jette

    SvarSlet
  8. Hej Aase , onsker ogsaa dig og Erhardt en rigtig god paaske !

    SvarSlet
  9. Takker alle for jeres søde hilsner.

    Bente Holst velkommen som ny medlem. Det glæder mig.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet
  10. Hej Åse.
    Jeg vil også ønske dig og Erhard rigtig god påske. Jeg håber det går væsentligt bedre end sidst jeg læste med.
    Kærlig hilsen Malene

    SvarSlet
  11. Hej Aase. Nu er det lidt tid siden jeg har kommenteret, men jeg læser jo med ;-) Men nu er jeg da nød til at skrive en hilsen til dig :-) Jeg kunne jo læse i dit tidligere indlæg at du har fået Erhard hjem igen. Hvor er det dejligt at høre :-D
    Skønt at solen har skinnet her de sidste par dage, det har vi godt nok trængt til. Så kan vi bedre klare en ny omgang sne, selv om det er nok så træls. Nu kan vi så gå og glæde os til i næste uge, hvor de igen har lovet plusgrader.
    Rigtig god Påske til dig og Erhard, håber det går forsat frem ad med hans helbred.
    Mange hilsner fra Marianne.

    SvarSlet