mandag den 25. marts 2013

En bidende kold morgen.

En bidende kold morgen at vågne op til. Solen skinnede og der var kun et par graders frost, men det blæste, så derfor føles det rigtig koldt.

Selv om jeg frøs om fingrene så fik jeg dog taget nogle morgen billeder.
I dag gik jeg en tur rundt i haven før jeg fodrede og fik vandet smådyrene.
Som i kan se, så er solen ved at ha´mere magt. Sneen smelter hvor solens stråler rammer.






























Se lige her. Over alt pibler og pibler forårs planter frem af jorden. En dejlig tid vi går i møde.






Her er det duerne og hønsene der får foder og vand.
















Mit bidrag i dag.

Ønsker jer alle en rigtig god dag.













8 kommentarer:

  1. Hej Aase
    Skønne solskinsbilleder. Du har nok at tage dig til med alle dyrene og dejligt ser det ud!
    Ha' en skøn dag!

    SvarSlet
  2. Dejligt at der er så meget solskin på billederne i disse dage!

    SvarSlet
  3. Sun is shining, sky is blue, your birds are happy, life is life!

    SvarSlet
  4. Heldigvis så gør solen alt hvad den kan i øjeblikket for at varme, men det er ikke nemt for den med de kolde vinde vi har. Det er nogle dejlige forårsbilleder og det er dejligt med det grønne der er på vej op.
    Kh Linda

    SvarSlet
  5. Ja det tør da godt hos dig, men det er stadig meget koldt.

    SvarSlet
  6. Ja nu svinder det i sneen, desværre sidder jeg i skrivende stund og hører i vejrudsigten at der kan komme sne i påsken! Gisp....nu orker vi ikke mere sne!

    SvarSlet
  7. Hej. Ja, nu er sneen næsten helt væk. Det er dejligt, at det pibler opad jorden og jeg blev glad for at se dit billede. Men desværre fortsætter kulden endnu.

    SvarSlet
  8. Tusind tak for jeres søde hilsner.

    SvarSlet