mandag den 14. maj 2012

Fint besøg i haven

Et rigtigt surt vejr i dag. Her har det været gråvejr og i eftermiddag er der kommet den ene regnbyge efter den anden, så det blev ikke til så meget i haven, når man skal gå ud og ind hele tiden.
I formiddag fandt jeg fandt jeg lidt flere stauder frem. Vi skal til plantemarked i Sønderskov på Kristi Himmelfartsdag. Håber på fint vejr.
Krydser fingre for at salget går bedre end ved Agersbøl Gods.



I dag har vi haft fint besøg i haven. Der kom en spætte til foderhuset. Det er en meget smuk fugl.


Spætte.

Her et billede af en af de små fugle som vi ser mange af hver dag.



Jeg nåede lige at " fange# stæren før den forsvandt ind i fuglehusets anden øverste lejlighed.






Havebilleder.
 Billederne taler for sig selv.















































19 kommentarer:

  1. hvor er den flot den spætte, du er da også altid lige på pletten med cameraet, på det rette tidspunkt ♥

    SvarSlet
  2. Så fint et besøg kan man leve højt på længe. Den er utrolig morsom at betragte :)

    Og sikke et smart stærehøjhus I har.

    SvarSlet
  3. Hvor ser der dejligt ud i den have... Ja, spætten er en køn fugl og stæren er min yndling. Den er så sød og sjov - og fræk, når den driller mig. En dag fik den mig til at rende rundt og lede efter en kat - men det var stæren, der "mjavede"... ;-)

    SvarSlet
  4. Dere har en utrolig flott have!Besøk av spetten er jo så hyggelig !Ha en fin dag!

    SvarSlet
  5. Ja det var da et fint besøg.
    Håber der er godt vejt på torsdag så du fåe solgt en masse:).

    SvarSlet
  6. Hvor er det sjovt at se stæren og jeres fuglehus i mange etager! Sikke nogle dejlige billeder du viser.
    Ha' en rigtig god dag.

    SvarSlet
  7. I love your Woodpecker feeding on your fatballs!Your garden looks lovely.I like your white elephant statue and the two stone lions.You have lots of Asiatic Lilys growing too.

    SvarSlet
  8. måske kikker jeg forbi til plantemarked på Sønderskov her på torsdag :) hvis jeg dog får udgangstilladelse fra konen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så ses vi måske.
      Håber på godt vejr.
      Ha` en god dag.

      Slet
  9. Nej var I på Agersbøl Gods.... Det var jeg også. Så dig da slet ikke. Øv.. Men for pokker hvor var det dog koldt !!! Gik rigtig lang tid, da jeg kom hjem, før jeg fik varmen.. Mødte Susanne fra Akeleje og Andet.. Det var hyggeligt at få sat et ansigt på bloggen.. :))

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lena Hansen.
      Jeg ville da gerne have hilst på dig og Susanne fra Akeleje..Solgte du også planter på markedet?.
      Måske mødes vi en anden gang.
      Ha` en god aften.

      Slet
    2. Nej vi var kun oppe for at kigge, men endte da med en bil fuld med dejlige planter ;))
      Ja ku da være hyggeligt at mødes ! Skal du med til Samsø ??

      Slet
  10. Ja vi håber, at det bliver bedre vejr og at du sælger en masse på torsdag.
    I dag er det dejligt vejr her, så jeg nusser rundt og får lavet en masse.
    Fine billeder og fine vortemælk, du viser.

    SvarSlet
  11. Hej Åse.Dejlige billeder fra din have.rigtigt flot med rækker
    af stenbedsplanterne.V/H Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
  12. Hvor herligt; at alle jeres invitationer til fuglene bærer frugt. Spætten er en sjov gæst. Der er smukt i have nu, hos dig!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  13. Det kaller jeg flott besøk! Det hender iblandt, om vinteren, at vi også er så heldig :) Du og du hvor det vokser hos deg!

    SvarSlet
  14. Hej. Det var usædvanligt. Jeg har kun set den fugl på billeder. I er heldige at den kom forbi! Tak for kigget af dine flotte billeder.

    SvarSlet
  15. Tusind tak til alle for jeres søde kommentarer.

    SvarSlet