mandag den 22. august 2016

Min gode gamle ven og jeg en tur i marken...

Jeg fik ikke taget nogen billeder til morgen. I stedet får i billede af en smuk buket lyng, som jeg fik af Birgitte for nogen dage siden.
 Mit hukommelses kort var fuld den dag, og jeg forstod ikke at slette billederne. Derfor først et billedet nu.   




I dag har jeg været ved at luge lidt i gårdspladsen og fået slået lidt græs. Vejret har været fint det meste af dagen.   Først sidst på eftermiddagen begyndte det at små regne, men her i aften er der da rigtig åbnet for sluserne.

Min gode gamle ven, havetraktoren , og jeg har været en tur oppe ved søen nord for ejendommen. 
Et par billeder derfra.






   



På vej hjem et par billeder af ejendommen.






Bagefter en tur om hvor autocampisterne må holde, for at få nogen billeder der fra.

Ser ud til,
 at der bliver mange hyben i år.

















Dagens blomst.
Pomerans-Høgeurt.



Ha´ en god mandag aften...

5 kommentarer:

  1. Dein Traktor gefällt mir :)) Sehr schöne Fotos 💛

    Liebe Grüße Eva

    SvarSlet
  2. Dein Traktor gefällt mir :)) Sehr schöne Fotos 💛

    Liebe Grüße Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Eva.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ha´ en god tirsdag aften.
      Hilsen Aase.

      Slet
  3. Godt du har din gode ven havetraktoren, den kan du ikke undvære med alt det græs, du har at slå. Sikken en masse fine billeder, du har taget.
    Håber du får en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Jeg er rigtig glad for min havetraktor. Den kan jo bruges til andet end slå græs.
      Søndag var jeg til åben have hos Vivi og Hans Jørgen.
      Ha´ en rigtig god tirsdag aften.

      Slet