søndag den 21. august 2016

Holder fridag.
Til åben have.

Et par billeder taget midt formiddag.








I dag søndag har jeg valgt at holde fri fra marked i Tørring. Jeg tager til åben have hos Vivi og Hans Jørgen.
Jeg har fået en til at passe min forretning i Tørring. Håber han sælger noget, så han ikke bliver træt af at sidde fra kl. 10. - kl. 17. hvis ikke der sker noget. 
Der sidder nemlig ikke andre i " SVINGET".
Krydser fingre for, at der i det mindste vil være besøgende der stopper op for at snakke. 
Jeg taler  altid med mange, men til sept. er det jo 4 år siden vi begyndte der oppe, så jeg er efterhånden ved at være " et kendt"  ansigt.  smiler.


Som overskriften viser, så har jeg været til åben have hos Vivi og Hans Jørgen. Utoftvej 13. 7200 Grindsted.
De har godt nok fået lavet en fin have med mange planter og buske.
Her kommer billeder fra dagen.









































































Alt for i dag.

Ha´ en god aften...




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar