torsdag den 25. august 2016

Endnu en skøn morgen/dag...

Hvor er det dejlig, at man kan sidde ude og nyde sin kaffe/mad.  Heller ikke for tidlig, vi har meget til gode.
Dagen har jeg nydt i haven med en del pauser ind i mellem.

Tidlige morgen billeder.













Da jeg ville sætte min morgen kaffe ud mødte jeg denne lille fyr. Den sad på trappen på vej ind. Heldigvis vendte den om. da jeg kom. 
For et par aftener siden, da jeg var på vej i seng måtte jeg fange en noget mindre, der VAR kommet ind. De er godt nok hurtige.... 
Heldigvis er jeg ikke bange for hverken skrubtudser - edderkopper eller mus...








Kl. 15 nåede vi op på 31 g.



Det var for varm til at slå græs før sidst på dagen, så jeg blev ikke hel færdig.



Dagens blomst.
Knoldbegonia.






Ha´ en god aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar