mandag den 15. august 2016

Fik solen at se...

Først på dagen tegnede det nu ikke til, at solen ville komme frem. Her var gråvejr og skyet, men om eftermiddagen kom solen. 
Jeg gik derfor i gang med at få slået noget af græsset.Hold da op hvor det gror. Vanskeligt at følge med.

Formiddagen brugte jeg på  indendørssysler og få styr på regnskabet over de første 15. dage i aug. mdr.

Dagens billeder før solen kom frem









Store guldfisk.
Håber ikke fiskehejren får øje på dem.





Dagens blomst.
Solsikke staude.




Det var så dagens indlæg.

Ha´ en god aften...





2 kommentarer:

  1. Godt du fik slået lidt græs, det gror nemlig stærkt, så det er ikke nemt at nå, slet ikke når det regner så meget som hos jer.
    Sov godt

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ja græsset gror. Jeg fik slået lidt mere efter kaffetid i dag. Nu mangler jeg KUN 2 græsplæner.
      Jeg må se hvad jeg når i morgen. Får besøg i morgen formiddag og besøg af nogen til aften, der vil se forretningen.
      Her har det været fint solskinsvejr og op til 24. graders varme, så sommeren er vendt tilbage.
      Ha´ en god aften.

      Slet