torsdag den 12. marts 2015

Kold men fin morgen.

Der var rim overalt til morgen. Solen var ved at stå op og her var blikstille. 

Morgenbilleder.





















Jeg skulle ha´været ind på sygehuset i formiddag for at få taget blodprøve, men fik det udsat til på mandag. Doris skulle køre, men hendes bil ville ikke starte. I stedet for gik jeg i haven og fik ordnet lidt ud mod gårdspladsen ved den overdækkede terrasse.
Det blev ikke til så meget, men lidt har jo også ret.

Før.


Efter.


Før.


Efter.


Hvor går alting stærk. 1 -2 -3 og så er der pludselig dukket en ny blomst frem. Her underneden en blå skilla.

Lyseblå skilla.


Vivi og Hans Jørgen var på besøg og vi gik en runde i haven. Vivi opdagede pebertræet der stod med blomster.

Pebertræ.

Nu hvor jeg kun har 2 duer tilbage nyder jeg i fulde drag havens fugle.
Slutter i dag af med et par fugle billeder.







Det har rigtig været havevejr i dag. Håber vejret bliver lige så fint i morgen.










4 kommentarer:

  1. Ja det har været en dejlig dag i dag, vi håber det bliver lige så godt i morgen.
    Flot peberbusk min blomstrer ikke helt endnu.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig morgen, du havde - jeg nød også rimfrosten inden jeg tog på arbejde. Det er en god fornemmelse at få lavet en smule og det pyntede da du havde været forbi bænkepladserne :-) Ha endnu en dejlig dag idag.

    SvarSlet
  3. Det hjælper både på humør og have-luge -ysten så snart solen er fremme og bagefter så kan man sidde og nyde sit arbejde. jeg håber at vejret holder hele weekenden så dem der arbejder også får glæde af det. Jeg skal på arbejde, men pyt jeg har jo haft nogle gode dage.
    Rigtig god weekend til dig Aase

    SvarSlet
  4. Takker for jeres venlige kommentar.
    God weekend.

    SvarSlet