mandag den 30. marts 2015

Blæst -  sol & regn.

I dag har det bestemt ikke fristet til at gå i haven. Jeg har nu heller ikke haft tid til det. Har været i Grindsted for at få taget de sædvanlige blodprøver. Håber de er ok nu. Det var de bestemt ikke sidste gang. 
Har fået købt et par bluser, tiltrængt.
Har endelig fået afleveret Erhardt`s overskydende medicin på apoteket. 
Var forbi et par genbrugsbutikker hvor jeg faldt for et par påskeharer. De skal pynte op på markedet i Tørring i påsken.
Været en tur i huset i Ansager og på kirkegården med et lille pyntet hjerte her til påske.
Hjem og ha´ frokost. Kl, var nu 14,30. Kort tid efter fik jeg besøg til en kop kaffe. Før jeg fik set mig om, så var det tid til aftensmad, så en hel dag gik uden at jeg fik lavet det mindste, men i morgen er der atter en dag. 













Der er nu så småt ved at ske noget på gravstedet. Hækken er blevet plantet, og der er ved at blive gjort klar til at plante og anlægge det.






-------------------------------------------------------------------------------------

Lidt fra haven.

Yes. Den gule kejsekrone har
klaret det trods ukrudtet har taget
overhånd.

Påskeliljer.
Lige før blomsterne springer ud.
Håber her snart bliver gul overalt i haven.

GOD AFTEN.









4 kommentarer:

  1. Det ser ut til å bli fint ved gravstedet. Dere er så flinke til det i Danmark :-))
    Håper du får gjort litt i hagen idag.
    Eirin

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak for din venlige hilsen.
      Havearbejde blev det ikke til i dag. Jeg vågnede op til snevejr.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Hej Aase, hvor er stenen på Erhards gravsted blevet pæn.
    Det lyder som lidt dejlig selvforkælelse med et par nye bluser :o)
    Vejret, det gider jeg snart ikke tale om det er godt nok ikke til at stole på :o)
    God Påske til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ja man skal vel være lidt god ved sig selv engang imellem.
      Træls med snevejr, men så kan man jo da få lidt ordnet inden døre.
      Hilsen Aase.

      Slet