onsdag den 21. maj 2014

Lyngfloks er bare så smukke lige nu.

Morgenbilleder.










Jeg havde ladet døren stå op ud til gårdspladsen. Det var skyld i, at jeg fik en svale på besøg i køkkenet. Den fløj imod køkkenvinduet, så jeg måtte fange den og hjælpe den udenfor igen. De fylder godt nok ikke meget.



Ud og ind imellem bygerne. 
Man siger godt nok alle gode gange tre. Jeg håber dog på, at jeg kan nøjes med 2 gange. For lang tid siden gik jeg i gang med at luge og rive gårdspladsen, men jeg kom slet ikke igennem den. Planen var ellers, at jeg ville tage lidt efterhånden, men det fik jeg altså ikke gjort, så det er om igen. Jeg har fået et pænt stykke luget i formiddag selv om det var ud og ind imellem bygerne. 
Det var et par korte byger. Jeg ville være blevet våd, hvis jeg ikke var gået ind.
En kaffepause kan man vel altid ha`...



I eftermiddag har jeg fået mine kanna i jorden. Jeg håber de kommer. De skulle måske have været i vand i et døgns tid, for de var noget tørre, men mon ikke det går. Der loves jo regn fredag og lørdag.

Sidst på eftermiddagen kom Kim et barnebarn/kone,Carina og Sander
( den mindste af børnene altså vort oldebarn ) forbi. Det var hyggeligt og en glædelig overraskelse.

Lige nu er lyngfloks bare smukke.














I dag slutter jeg af med et par billeder taget i går aftes kl. 22.







Ønsker alle en god aften.


6 kommentarer:

  1. Du har bestemt ret - lyngfloks er virkelig smukke.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  2. Så mange forskellige lyngfloks du har og jo de er virkelig smukke!
    Det var da en sød svale du fik fanget og hjulpet ud i friheden igen!

    SvarSlet
  3. Nårh, det var godt du kunne hjælpe svalen ud igen! Og, hvor har du ret, dine lyngfloks er så smukke!

    SvarSlet
  4. kan blot bifalde, lyngfloksene er bare så flotte nu, de nydes også meget her. imponerende så kvikke de svaler er, og ikke mindst vedholdende, godt den kom ud igen:-)

    SvarSlet
  5. Nå så er regnen kommet til jer. Heroppe skinner solen og vi ved ikke om vi får regn - måske i nat eller i morgen. Det er da herligt at du har hele dagen til rådighed i dag selvom det er ud og ind mellem bygerne.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentar.

    SvarSlet