torsdag den 8. maj 2014

Ikke alt går som planlagt.

Jeg havde ellers planlagt hvad jeg ville ha` haft ordnet i haven i dag, men ikke alt går som planlagt. 
Det regnede i går aftes da vi skulle i seng, og det havde også regnet i nattens løb. Ja til morgen regnede det ret så meget, så det er ikke blevet til havearbejde i dag. Dagen er gået med at få styr på regnskabet. Kedeligt arbejde, men det skal jo gøres.

Jeg fik dog taget nogle regnvejrs billeder til morgen.
















Takker af for i dag med botaniske tulipaner.




God nat.






2 kommentarer:

  1. Hvor er den botaniske tulipan flot. Jeg håber at det bliver mindre regn i weekenden.
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Ja kunne det bare regne om natten og solen skinne om dagen så ville det være fint :o) Heldigvis bestemmer vi ikke selv og her har regnen været så velkommen, jorden har slået revner så tørt her det været og jeg var begyndt at vande.
    Godt du alligevel fik noget ud af dagen, selv om det var i den kedelige ende.
    Rigtig god weekend.
    Linda

    SvarSlet