onsdag den 14. maj 2014

En kold og blæsende dag...

En kold og blæsende dag, derfor har jeg kun været kort tid i haven i formiddag, hvor jeg er gået i gang med at luge et af de mange bede der groede efter for mig sidste år. Jeg håber på meget bedre vejr i næste uge.










Nogle af mine planter der har været til overvintring på lageret.


Et kig op mod skoven. Mælkebøtterne er nu næsten alle afblomstret.







Nærbillede.
Man må da sige den er smuk....








Staudebedet hvor jeg er gået i gang med at fjerne ukrudtet.




Som altid er Akita lige i nærheden.




I dag slutter jeg af med et billede af Gunnera/mammutblad.
Den er ved at være gang i den.




Ha´ en dejlig aften.












2 kommentarer:

  1. Vi sluttede dagen med en smuk aften uden vind, håber da det blev sådan hos dig også. De lover fint vejr nu, hos os er det godt i dag. Din gunnera er stor og flot.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth. Takker for din kommentar.
    Håber du har en god dag.

    SvarSlet