torsdag den 7. november 2013

ØV ØV Skiftevis regn og sol.

ØV  ØV  Skiftevis regn og sol.

Nu synes jeg godt nok, at det kan være nok. Det regnede ret så kraftig, da jeg skulle ud for at fodre dyrene. 
I løbet af dagen kom solen dog igennem men kun for at give plads til endnu flere regnbyger. 
Jeg kom slet ikke en tur rundt i haven. Her nogle få billeder taget på vej ud til dyrene.







Et kig ud over et af mine staudebede, som jeg
ikke er kommet igennem.


Muldvarpene har godt nok travl på stykket
hvor autocampisterne må holde.


Lamaerne venter på foder.
Selvfølgelig er Akita med.


Hanerne er gået i gang med at æde noget
af kornet, som jeg har fyldt i truget.


Dagen er gået med endnu mere oprydning, rengøring og klargøring til kræmmer.

Dagens indlæg.
Så må jeg se hvad morgen dagen bringer.

Ha´ en god aften.






3 kommentarer:

  1. Det har du helt ret i. Nu gider vi ikke mere regn.

    SvarSlet
  2. Unos animales con mucha suerte.
    Preciosas fotos!!!
    Un abrazo

    SvarSlet
  3. Hej. Rigtig god arbejdslyst. Der er vist travlhed på gården.

    SvarSlet