lørdag den 21. januar 2012

Spejling.

Dagen i dag har kun været til at hygge sig inden døre. Her regnede det da vi stod op. Vi fik også en enkelt snebyge der dog hurtigt gik over i regn. En haglbyge haglbyge har vi også fået. Solen var ellers lige ved at komme igennem men den gled hurtigt bag en sky. Alt i alt en grå og kedeligt vejr.


Her er solen lige ved at komme igennem.



Så kom der en regnbyge.


Jeg gik en hurtig tur igennem haven, da der var tørvejr. Jeg kiggede efter Vintergækker og Erentis men nej, jeg fandt endnu ingen. Så jeg tog i stedet for billeder af spejling. Det synes jeg er så fin.


Spejling. nærbillede.



Spejling.



Spejling.


Her kommer nogle billeder fra min tur rundt i haven. Jeg er glad for, at vi har så mange stedsegrønne buske/planter som vi har.
















10 kommentarer:

  1. Å så fine bilder , det blir noe magisk med en gang når himmel og natur speiler seg i vannet.

    Her har det kommet 1\2 M snø i dag så vinteren er kommet for fult.

    God helg til deg fra Marit.

    SvarSlet
  2. Ja det har været træls vejr i daq, jeg var dog så heldig at solen skinnede, mens jeg gik tur med hundene i eftermiddag, men ellers har der været en del byger med regn og slud og lidt sne, men ikke noget, der lagde sig.
    Flot spejling og fint med al det stedsegrønne.

    SvarSlet
  3. Speilbilder blir alltid flotte! Nydelige motiver du har valgt. Her har det kommet 50 cm med snø, så her er det ikke vår som hos deg.

    SvarSlet
  4. Masz faktycznie zielono w ogrodzie i ładnie wszystko uporządkowane.Pogoda nieciekawa, ale u nas też Pozdrawiam. *** Du har faktisk grønne i haven og alt godt uporządkowane.Pogoda uinteressant, men jeg er også hilse med os.

    SvarSlet
  5. En dejligt spejsø du viser os. Billedet af dådyrene er også herligt.
    Ja her er det sne-slud og gråt. Det var det i går og det er det i dag!

    SvarSlet
  6. Hvor er det en dejlig stor havedam I har. Fine billeder ikke til at tro at det kun er januar.
    De bedste hilsener
    Kirsten

    SvarSlet
  7. Merhaba
    bloguma hoş geldiniz. sevgiler

    SvarSlet
  8. Tak for jeres kommentar.

    Velkommen til ny medlem som fast læser. Det glæder mig.

    Ønsker alle en god søndag aften.

    SvarSlet
  9. Jeg skal vist også have indført lidt mere stedsegrønt efterhånden. Det ser jo dejligt ud.

    SvarSlet
  10. Hanne, Tilst.
    Tak for din hilsen.
    Ha` en god aften.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet