fredag den 23. september 2016

En dejlig fødselsdag....

Her regnede det til morgen,men det holdt heldigvis ret hurtigt op, ja det stoppede før vi nåede til Brørup marked.

Morgen Billeder.










Når man har fødselsdag er traditionen, at man giver kaffe - rundstykker og wienerbrød til de kræmmer man står sammen med. Det var så min tur i dag. 
Os kræmmer sidder ved et bord uden for hallen, hvor vi har stand. ( Godt det holdt tørvejr)

Doris og jeg havde ikke travl med at komme hjem, for jeg ventede ingen gæster - men jeg fik gæster - og det ret så mange.
Min søster og svoger havde ventet en hel time på, at vi skulle komme hjem. Vivi og Hans Jørgen kom også forbi og ligeledes Birgitte og Lasse og så selvfølgelig Doris. 
Gitte ringede fra Ringkøbing. Forinden havde jeg lige modtaget en buket fra hende og Iver igennem inter flora.
Ja jeg fik flere flotte buketter som i her kan se billeder af.

Tusind tak for besøgene og de fine buketter.

Et fødselsdags brev fik jeg også via. PC.


Jo jeg har haft en rigtig dejlig fødselsdag, og jeg som troede, at der slet ingen ville komme forbi på en fredag.













S lutter af med et billede af...

Dagens blomst.
Matrem.



Nu er det hvis sengetid.

GOD NAT
SOV GODT.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at du har haft en god fødselsdag, tillykke endnu en gang. Du havde jo også vist, at du havde bagt kager, så må folk da komme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ja bare dejlig, at nogen kom forbi.
      Ha´ en god aften.

      Slet