lørdag den 24. september 2016

Dejlig aften.  
Endnu en fin blomst...

Her tre tidlige morgenbilleder.










Jeg har haft en dejlig aften.
Har haft besøg igen i aften...
Fik denne smukke blomst.


Da jeg først kunne være hjemme fra Tørring Antik og Kræmmermarked omkr. kl. 18 - skulle spise kl. 18,30 - valgte jeg at købe smørrebrød fra cafeen i Tørring.
Hvor var det flot smurt og smagte bare godt.
Jeg kan varmt anbefale smørrebrød der fra.
( Måske ikke sidste gang jeg gør det ).


Dagens blomst.
Tidløs( Nøgenjomfru.



God nat.
Sov godt.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med besøg igen. God idé med smørrebrød, du skal være god ved dig selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Jeg tror at smørrebrødet faldt i " god jord".
      Nem aftensmad og nok til madkassen i dag.
      Ha´ en dejlig søndag aften.

      Slet