torsdag den 22. september 2016

D. 21. aftentur ned til vejen...

Vejret var stadig fin, da jeg havde fået min aftensmad, så jeg fik lyst til at gå en tur ned til vejen. 
Her kommer billeder fra turen.






































Jeg har ikke fået lavet ret meget her inde siden torsdag i sidste uge, så nu måtte gulvene ha´ en omgang.  Der var også en maskin fuld tøj der skulle klares og en del andre gøremål.
Jeg har haft en dejlig eftermiddag. Fik uventet besøg af Yrsa, en tidligere kræmmer på markedet i Tørring. Rigtig hyggeligt.
I dag fik jeg taget en del morgen billeder. De kommer her.




















Jeg fik mig da også taget sammen til at bage en banankage og et par lagkage bunder. Altid rart at ha´ lidt, hvis man skulle få uventede gæster.
Jeg har for år tilbage bagt rigtig meget, men har ikke rigtig haft mod på det før nu.  Jeg kan ellers rigtig godt li`at bage og lave mad, men det er bare ikke så morsomt når man er alene.........




Dagens blomst.
Kaprifolie.









God aften.
Håber vi ses i morgen igen.








2 kommentarer:

  1. Det ser fint ud, det du har bagt, men der er ikke meget ved at bage til sig selv. Godt du har haft gæster i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ja jeg nyder altid at ha´ gæster, Det er så hyggeligt.
      Her er tomt, når man er alene.
      God aften.

      Slet