tirsdag den 3. november 2015

Tynder ud i både blomster og blade...

Gråvejr. En del vind 

Ja det tynder nu ud i både blomster og blade på træerne i min have. Her kommer billeder taget til morgen.















Jeg har været ude for at tage frø af den gule valmue, så må jeg se om de vil gro..



Energien og lysten har ligget på et lille sted. Jeg skal jo flytte her fra, så derfor har jeg ikke rigtig lyst til at lave noget udenfor, men i dag fik jeg da taget mig sammen til at gå ud. Jeg fik fjernet de visne ampler langs med stuehuset. Fik også taget mine sommerhyacinter, gladiolus og kalla op. Jeg håber på at jeg kan overvintre dem. 

Her hænger de visne ampler endnu.


Her er de så fjernet og jeg har
flyttet nogen stauder der stod
i kasser langs med muren.

Sommerhyacinter.


Gladiolus.


Kalla.


Dagens blomst.
Hawaii.
Den kan ikke tåle at stå udenfor nu, så den står i mit køkken, hvor jeg kan nyde blomsterne.




Det var så den dag.
I morgen er der atter en dag.


2 kommentarer:

  1. The chores of autumn really bring mixed feelings. There is the sadness at all the dying plants and planters, the leaves to rake up and the sight of the birds heading south.......and then there is the anticipation of the blossoms of spring as we plant the bulbs in the cold earth.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din venlige kommentar.
      Hilsen Aase.

      Slet