mandag den 30. november 2015

Sidste dag i nov...

Vejret har skiftet mellem regn - lidt sol  - tørvejr og en del blæst.

Jeg har brugt dagen på at få stuen givet en omgang med vand/sæbe og klud. Nu ligner det da noget igen.
I aften er jeg i gang med at ordne køkkenet. Bliver nok ikke færdig. Det må så gøres i morgen formiddag, for der kommer en fotograf for at tage billeder 14,15.
Jeg har skiftet ejendomsmægler. Krydser fingre for, at HAN kan sælge ejendommen.

Dagens få billeder.












Stormen væltede mit skilt/postkasse der viser vej ind til pladsen hvor autocampister må holde.
Affaldscontainer var også væltet. Jeg fik den dog rejst op, selv om den var fyldt. Den bliver tømt i morgen.
Indtil nu har jeg ikke opdaget andet.
Kaj kører forbi huset i Ansager i morgen for at se, hvordan der ser ud. Håber godt nok ikke at der er sket noget.

Skilt/postkasse.

Dagens billede.
Rododendron
For et par dage siden.




Ha´en god aften.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar