onsdag den 11. november 2015

Grå og regnfuld dag....

Et rigtig kedeligt vejr vi har haft i dag. Gråvejr og så har det regnet indtil flere gange i dag.
Jeg fik dog lige taget et par billeder.









Akita er som altid hvor jeg er.


Trods regnvejret har jeg været ude for at tage de sidste 4 havestole ind. Bordet må jeg ha´ hjælp til. Det kan traktoren nok klare.  Min hjælper har lovet at køre det ind for mig før frosten kommer.








Dagens billede.
Frøstande akeleje.





Dagens indlæg.







2 kommentarer:

  1. Det lader til at have lange udsigter med frosten, så det går nok med bordet. I dag er det heldigvis dejligt solskin, det hjælper på humøret.
    Dejligt at du har Akita, den følger dig trofast :)

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din venlige kommentar.
    Ja jeg er glad for Akita, men jeg er ked af, at den skal aflives når jeg engang skal flytte. Den har aldrig haft snor på eller været lukket inde i en hundegård. Den er 12 år så det er dyrplageri at flytte den. I byen kan den jo ikke bare løbe frit omkring.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet