fredag den 18. september 2015

Jeg må sige det går bare rigtig godt...

Morgen.




Lidt fra min tur rundt i haven.

Klematis.


Også her.

Mine duer.















Her har vi haft fint vejr. Solen har skinnet så jeg har været ude og nyde det gode vejr i haven.

Jeg må sige det går bare vældig  godt.
Jeg gik i gang med at klippe græsset foran forretningen, Men den gik hele tiden i stå og til sidst ville den slet ikke klippe. Træls for nu skal jeg så have hjælp igen.

Jeg er da så heldig, at jeg ikke bliver arbejdsløs. Haven er groet efter, så jeg kunne jo nyde det gode vejr med at fjerne bare en brøkdel af ukrudtet.
Jeg fik kantet og fjernet det meste af ukrudtet i mit bed med solhat. 
Man kunne næsten ikke se blomsterne, så nu har det da hjulpet.



Dagens blomst.
Rød kaprifolie.




Slutter i dag af med solnedgangs billeder
taget kl. 1925.











Tak for i dag.
Håber vi ses i morgen igen..


.. 








2 kommentarer:

  1. Det er jo det skønne ved en have, man bliver aldrig arbejdsløs ;-) hvor er det blevet smukt dit bed med solhat. Flot form det har. God weekend kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Tina.
      Takker for din venlige hilsen.
      Tak også god weekend til dig.
      Kh.. Aase.

      Slet