tirsdag den 12. maj 2015

Rododendron.
 Dagens blomster.

Det regnede da jeg stod op, så jeg bestemte mig for at få styr på regnskabet. Det er nu i orden til og med i dag.
Kedeligt arbejde, men det SKAL jo gøres. Ingen gør det for en...

Doris kom forbi netop som jeg skulle til at lave morgenkaffe. Hun havde rundstykker med. . Hun blev en god halv times tid. Det var hyggeligt. 
Doris tak for rundstykker og besøget.

Da hun var kørt gik jeg ud med kameraet for at tage billeder.




Endnu et japansk kirsebærtræ


Nærbillede.


En blomst der spejler
sig i søen.
Ved ikke hvad den hedder
 ???


Dagens blomster i dag er et par rododendron..












Da jeg var færdig med regnskabet, regnede det, så jeg gav mig i gang med noget af strygetøjet. Selvfølgelig til musik på Youtube.  Så går det som en leg.


Til sidst et billede af den ene af mine 2 duer. 




Det var alt for i dag.

Ha´ en god aften.
Håber vi ses i morgen.















2 kommentarer:

  1. Hej Aase, uhhh det regnskab det er kedeligt men man skal jo lave det. S var det jo fint at Dorris kom forbi med rundstykker så du fik en god start på dagen og strygetøjet gik også som en leg.
    Hvis jeg havde vand og strøm i min lille kolonihave, så ville jeg også have en fontæne som din, den er så flot.
    Jeg kender ikke den der spejler sig.
    Rigtig god onsdag til dig.
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din venlige hilsen.
      Tak også en god onsdag aften til dig.
      Kh.. Aase.

      Slet