onsdag den 27. maj 2015

Blå farve dominerer i min have lige nu..

Til morgen var her overskyet og meget blæsende. Et par småbyger fik vi også i formiddag. Over middag kom solen dog igennem. Jeg gik ud for at ville klippe græs med havetraktoren,    mennnnn  så efter 10 minutter ville den ikke klippe..  ØV ØV og nu lige hvor græsset var tørt. 
Alt driller bare for tiden. Gad vide hvad der nu er i vejen med  DEN...  
Jeg kan ikke lade være med at spørge mig selv...

HVAD MON DET NÆSTE BLIVER....


Blå farve dominerer over alt
i min have for tiden.




Hvad mon planten hedder???

Det er en løgplante. Den formerer sig ret så meget. Jeg har den også i en hvid og lyserød/ næsten lilla farve, men de formere sig ikke nær så meget.

???








Et par billeder taget kl. 21.

Mod syd kl. 21.
Månen er oppe.


Mod øst. kl. 21.


Rigtig god aften.















4 kommentarer:

  1. Spansk scilla - især den blå formerer sig meget. Jeg har lige fået den lyserøde foræret af Anne, som var på besøg.
    Ærgerligt med din plænetraktor, nu må der ikke ske flere uheld.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Ærgerligt med den plæneklipper, mon ikke der er en fiks mand i familien, som kan gennemskue, hvad der er galt. Det er ikke til at fatte, at aftenerne allerede er så lyse kl. ni.

    SvarSlet
  3. Hej. Ja, det er scilla - de står så flotte lige nu og er gode afløsere efter tulipaner og narcisser. Ærgerligt med din plæneklipper.

    SvarSlet
  4. God aften.
    Takker for jeres venlige kommentar.
    Har haft gæster i aften og manden kunne fortælle mig, at der skal en ny rem til.
    Mon ikke sønnen kan klare det. Det håber jeg da.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet