torsdag den 13. februar 2014

3 timer i haven.

Regnen styrtede ned, da jeg stod op. Det blev dog tørvejr hen på formiddagen, så jeg kunne komme i en 1½ times tid sidst på formiddagen.










Solen er ved at bryde igennem skyerne.
Den var dog ikke igennem, da jeg gik ud.

I formiddag fik jeg det ene hostabed gjort ren.

Før.


Efter.


Akita ligger og holder øje med,
hvad jeg har gang i.

Over middag skinnede solen, da jeg igen gik ud for at fortsætte hvor jeg slap. Det blev igen til 1½ times havearbejde. Der var mange smågrene, der skulle samles op. Blade der skulle rives af og ukrudt der skulle luges væk.

Solen skinner.


Før.







Her har den lille zinkbalje fået plads. Den har jeg fået hjemme fra mors have. Hun havde den gravet ned foran badeværelses vinduet, så jeg var spændt på, da jeg gravede den op, om den var gået i stykker. Det var den heldigvis ikke.
Nu pynter i vores have.
Jeg kan se, at der er efeu og husløg, om der er andet vil tiden vise.



Jeg fik også luget ved nogle få af træerne i græsplænen.







Slutter af med et billede af et par af havens fugle ved foderbrættet.



Ha´ en god aften.














3 kommentarer:

  1. Hej. Sikke flittig du har været, tænk at man kan luge her i februar!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Birgitte.
      Takker for din kommentar.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Takker alle der har været forbi for at kigge.
    Ha´ en god aften.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet