onsdag den 19. februar 2014

2 Forskellige.

I nattens løb har vi fået regn. 
Dagen bød på meget diset vejr til morgen. Gråvejr indtil middag. Over middag fik vi da solen at se men ikke ret længe. Resten af dagen har været grå men ingen blæst, så fin havevejr må man sige. Det benyttede jeg mig da også af. Jeg har været i haven fra kl. 10,30 og indtil middag. Kl. 13 gik jeg ud igen men stoppede kl. 15. Jeg fik da bugt med lidt ukrudt. 
Men der er er lannng vej endnu.
















Her kommer før og efter billeder af det jeg kom igennem.

Før.


Efter.


Før.


Efter.


Før.


Efter.


Duerne nyder det fine solskinsvejr på taget af laden.




Guldfiskene er kommet op til overfladen.






De små erantis er nu sprunget ud.







Vintergækker.
2 forskellige.






Kl. er nu 23, og vi er lige kommet hjem efter at have været på besøg hos gode markeds venner.
Uhmm vi fik en dejlig menu til aften. Torskefillet, kartofler og persillesovs. Til dessert gul budding med jordbærsovs, kaffe og isvafler. 
Tak for en rigtig god og hyggelig aften.

Dagens indlæg.
Håber vi ses i morgen igen...























3 kommentarer:

  1. hvor har du dog været dejligt aktiv.. jeg ville så gerne have været i haven, men jeg skulle ud og undervise i min praktik.. jeg håber jeg når noget imorgen istdet :) og vejret i næste uge ser lovende ud .

    smukke forårsblomster og fine forårsklare bede... gid det var mig.

    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak for venlige kommentar.
      Bare vent og se. Jeg har 7 - 8 staudebede som jeg slet ikke kom i sidste år, så de er groet helt efter. Bestemt ikke forårsklare. Håber jeg KAN komme igennem dem i år.
      KH Aase.

      Slet