torsdag den 19. december 2013

Grå, regnfuld og trist dag.

I dag har vi haft en grå, regnfuld og trist dag. Håber snart at vi får solen og se.

Billedet er taget til morgen ud af forretnings døren.


Kl. 15,26 så himlen sådan ud mod syd ind over skoven.


Jeg kom slet ikke en runde i haven. Jeg har brugt hele dagen på at pakke julegaver ind til børn, svigerbørn, børnebørn og oldebørn og skrive julekort til alle og enkelte fødselsdags kort, så dagen er bare gået. Jeg mangler endnu at få pakket en gave ind. Indpaknings papiret slap op, og så mangler vi at få købt den sidste gave. Det hele skal være på plads til søndag for da får vi familien hjem til julefrokost, og så skal de gerne have gaverne med hjem.

Jeg slutter i dag af med et billede af et par nisser.



Ha´ en god aften.


2 kommentarer:

  1. Ja det er en stor familie at sørge for gaver til, men du er næsten igennem det, kan jeg forstå, den sidste får du nok købt i morgen.
    Du var da heldig i det mindste at se en solnedgang, så heldige var vi ikke, så jeg har nydt dit billede.

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Tak for din hilsen.
    Ja vi har fået købt den sidste julegave og alt er pakket ind nu.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet