tirsdag den 9. juli 2013

Yes. Nu overskueligt.

Solskin blå himmel og en let vind fra tidlig morgen. Rigtig havevejr.
Jeg vil begynde med et par morgenbilleder.










Der kom lige en flyvemaskine forbi på vej mod Billund. Nogen er nok på vej hjem fra ferie.







Et kig ud på søen i forhaven.


Yes.  Nu overskueligt.
Rigtig havevejr i dag.

Jeg blev i dag færdig med at luge gårdspladsen. Jeg mangler bare lidt ind mod udhuset, rundt ved mammutbladet og langs med stenbræk ud mod vejen, så nu er det til at se en ende på det..

Et kig ud over gårdspladsen ud mod vejen.


Her hele gårdspladsen set fra vejen.


Mon duerne tager solbad. 
De nyder at være på taget af karporten.


Erhardt har i et stykke tid talt om, at han gerne ville ha` et springvand på gårdspladsen. Det er nu kommet på plads.
Der skal sættes pumpe i og tilsluttes strøm, før det er klar til brug. Det skal nok blive godt.






















Vivi og Hans Jørgen har været på besøg sammen med Zita.  Flot hund.
Hans Jørgen skulle vise mig hvordan jeg betaler for min hjemmeside.
Nu " kører" den så igen i et år.
Tak for hjælpen Hans Jørgen.


Jeg slutter af med et par blomster 
billeder.
Hjulkrone.


Lille hvid rose.


Nærbillede.


Håber i alle har haft en dejlig dag.



























5 kommentarer:

  1. Hej. Hvor ser det godt ud og gårdspladsen er bare rigtig flot luget, det ser helt herregårdsagtigt ud og nu med springvand! Forhåbentlig bliver havevejret også godt i morgen.

    SvarSlet
  2. Vi har nydt det, men det har været noget varmt i dag. Billedet af søen i forhaven er rigtig smukt.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud med det nye springvand. Der er ikke noget som rislende vand, det kan jeg godt forstå Erhardt gerne vil have..
    Ja du har fået det fint og flot så meget du har nået..... Jeg er stadig meget imponeret!

    SvarSlet
  4. BOnjour je vais repasser regarder vos photos dans un petit moment

    SvarSlet
  5. Takker for jeres venlige hilsner.

    SvarSlet