tirsdag den 23. juli 2013

Alle gode gange tre.

Endelig fik vi forbindelse til omverdenen igen. Teknikeren kom kl. 7 her til morgen. Der gamle boks skulle udskiftes med en ny, og så var alt i orden igen.






Alle gode gange tre.
Jeg skulle måske have indsat indlæg fra både søndag, mandag og i dag i forlængelse, men jeg valgte at gøre det af tre gange, så hvis i ønsker at se hvad vi har lavet søndag og mandag, ja så må i tilbage til to ældre indlæg selv om de ER indsat i dag.
Her har været alt for varm til at få lavet ret meget i haven. Jeg fik kun luget og fejet ved siddepladsen ind mod lamaerne og ordnet det lille trekant til højre for siddepladsen, samt luget lidt hist og pist.

Siddepladsen.


Jeg ved ikke om i kan skimte hønsene til højre på billedet.
De har fundet en skyggeplads.


Det lille hjørnebed.


Nærbillede af rødhætte.


I bedet er der mange løvemund.
 De skulle plantes ud, 
men det går jo bare ikke i den her varme.


Se bare hvor duerne hygger sig.


Akita holder øje med at jeg vander planter.


Til sidst blomster billeder.

Rød stenurt.


Lilje, meget mere mørk end på billedet.


Sæbeurt.


Stokrose,


Tusindstråle.


Det var så mine indlæg fra de sidste tre dage.

Ha´ en god aften.
  


























3 kommentarer:

  1. Uha, det er ikke godt at være uden internet :)

    God - og forhåbentligt ikke alt for varm - dag til dig .

    SvarSlet
  2. Godt I fik hurtig hjælp med teknikken. Nej, varmen sætter en kraftig grænse for, hvad der kan gøres i haven.

    SvarSlet
  3. Ulla & Marie Tak for jeres venlige hilsen.

    SvarSlet