lørdag den 27. juli 2013

Erhardt og hjælperen hygger sig.

Endnu en dejlig solskinsdag. Vi har været på markedet i Tørring. Det er heldigvis inden døre, så temperaturen var passende.
Jeg nåede lige at få et par billeder før vi tog afsted.




Endelig er der ved at komme gang i solsikkerne.





Blomster billeder.

Løvemund.


Kornblomster.
De første såede sommerblomster.


Nærbillede.


Palmelilje.


Slyngrose.


Slyngrose.











Efter aftens maden kom hjælperen forbi. Her hygger Erhardt og hjælperen sig over en kop kaffe.




Det var så alt for i dag.

Ønsker alle en rigtig god aften.












12 kommentarer:

  1. Hyggeligt billede af Erhardt og jeres hjælper og fine billeder fra haven.

    SvarSlet
  2. Du har da fine roser, og palmeliljen ser fin ud. Planten hedder løvemund :)
    God aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth. Tak for din hilsen og tak fordi du gør mig opmærksom på fejlen. Den må jeg ha´ rettet.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  3. Hej Aase
    Smukke billeder fra din have, jeg kan godt se at i har fået regn jeres græsplæne er jo grøn ;o). Hyggeligt du også har sneget dig med, på billedet af Erhardt og hjælperen ;o)

    SvarSlet
  4. Hej Åse.Dejlige billeder fra din have.Flot palmelilje.
    Og dejligt billed af Erhardt og hjælperen.
    Rigtig god søndag Jette

    SvarSlet
  5. Er du interesseret i frø fra min sommer-give away (chaerophyllum hirsutum var. roseum)? Så send din adresse til min mail (se nærmere her: http://achillea-achillea.blogspot.dk/2013/07/sommer-give-away-og-vinderne-er.html) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak det lyder godt. Jeg glæder mig.
      Du får min adr. her.
      Aase Marie Nielsen. Ribe Landevej 109, 7250 Hejnsvig.
      M.V.H. Aase Marie.

      Slet
  6. hvor ser det altså hyggeligt og fint ud. de klippede ( lærke?) træer i baggrunden på det ene billede er rigtigt flot.
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  7. Takker for jeres søde kommentar.

    SvarSlet
  8. Enjoyed my visit to your Blog today. I went over a number of your past postings, you have some very nice flower photos. I like what I saw. Hope to return. JC

    SvarSlet
  9. Hej J C.'
    Tak for dit besøg og dine venlige hilsen på min blog.
    Du er velkommen til at kigge forbi en anden gang.
    Ha´ en dejlig dag.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet