fredag den 11. januar 2013

Så blev det frostvejr.

Morgen billeder.

Jeg tog lige et par billeder før vi kørte til marked i Brørup







Selv om vi havde frostvejr, så var det alligevel ikke så koldt, for det blæste slet ikke og solen kom frem. 
Trods det fine vejr var der ikke så mange besøgende, men det var måske fordi man har hørt, at der var sagt i radioen/fjernsynet det i dag ville føles som 10 - 15 graders frost.
Det var heldigvis ikke her.
Som altid var vi forbi ABC i Holsted på vejen hjem fra Brørup
Jeg købte 2 urtepotter med tulipaner
(ved ikke hvilken farve de får)
Jeg er spændt på om de vil komme med blomster, når jeg sætter dem inden døre, men det skal prøves.

Tulipaner.
3 i hver urtepotte.

Flot solskinsvejr også da vi kom hjem.







Det var is på søen.


Nærbillede.

Vi har fået ny port i laden, hvad der var tiltrængt.

Ny port.

Jeg har vist det før, men de planterne spejlæg har endnu ikke taget skade af frosten. De er stadig grønne og fine.
( Gad vide om de bliver ved med at være det.).

Spejlæg.


Kig ind i hønsegården. Er hanen ikke bare flot....



I dag lykkedes det at få et par solnedgangs billeder.







Håber i har haft en god dag.
















5 kommentarer:

  1. Jo, han er flot, ham hanen! God weekend!

    SvarSlet
  2. De er smukke fotos. Tak for at kommentere på min blog. Hav en god weekend.

    SvarSlet
  3. Dejligt vejr. Mine spejlæg står også grønne, jeg har endelig fået nogle igen efter flere år og jeg mener at kunne huske, de er stedsegrønne.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  4. Takker for jeres søde kommentar.
    Håber i har haft en god lørdag.

    Velkommen til ny medlemmer.
    Det glæder mig.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet