mandag den 7. januar 2013

En enkelt blomst...

Her har været overskyet og diset, så jeg gik kun en kort runde i haven, men jeg fandt da en enkelt blomst.
Er det tegn på forår eller hvad.......

Overskyet og diset.




I dag kurrede duerne og gjorde kur for at finde sig en mage.
Måske lidt tidlig, for der loves jo frost til weekenden.

Duerne søger sig en mage.


Jeg nyder når duerne kurer.


På min runde i haven fandt jeg
  en enkelt blomst i en af mine lungeurter.


I eftermiddags har jeg flyttet rundt på nogen af figurerne i forretningen og fået gulvet vasket i halvdelen af forretningen.

Vi har købt lidt nyt,( pynteting). De er også blevet sat frem.

Tre søde katte.
(Lyset falder forkert.)
Kattene er hvide og sorte, ikke gule.


De er også ny.
Er de da ikke søde....

I stedet for nisser, er der nu lidt blandet pynteting.


Jeg har sat kurvestole frem.
Måske nok lidt tidlig........ men
Inden vi ser os om har vi forhåbentlig forår.

Det er hvad jeg nåede i dag, så må jeg se hvad morgendagen bringer.

Ha´ en god aften.
Håber vi ses i morgen.














6 kommentarer:

  1. Så flott at du fikk orden på bloggen din og endelig kunne legge ut bilder igjen! Jeg hadde også problemer for noen dager siden, men det ordnet seg da jeg brukte en annen nettleser :)

    SvarSlet
  2. Koselig med tidlig blomstring. Skal se at våren er kommet til deg.

    Klem vivi

    SvarSlet
  3. Ja gråt og trist har det været, men opmuntrende at se en blomst i din lungeurt. Det tror jeg ikke, der er i mine.
    God aften.

    SvarSlet
  4. Ja her har det også været gråt og råt. Men jeg er da imponeret over, at du allerede har en lungeurt i blomst! Så bliver man bare så glad, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Tak for din hilsen.
      Jo man bliver glad over de små ting en lille blomst eller en lille spire der viser at vi går mod forår.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  5. Tak til alle der kigger forbi og en særlig tak til jer der bruger tid på at sende en sød kommentar.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet