tirsdag den 10. januar 2017

Lidt blandet....

De første 2 billeder er fra d. 5. januar.

Flot solopgang.





Dagens billeder...















Det har været finregn i dag, så dagen er brugt på indendørssysler.

Jeg er godt i gang med at få styr på alt i Ansager. Jeg ville ellers ha´ haft taget et par billeder fra forretningen i går, men jeg kom helt fra det, så det får vente til en anden gang.


???
Jeg har da tidligere kunnet skifte forsidebilledet på siden her, men det kan jeg ikke mere. 
Nogen der kan fortælle hvordan jeg skal gøre det.???

Ha´ en god aften.










6 kommentarer:

  1. Ja du har da skiftet din header tit, jeg skiftede mit nytårsaften, det gik fint, men jeg kan ikke huske, hvordan jeg gjorde. Mon ikke du bare skal prøve igen?? Ja det har du måske gjort.
    I dag må vi holde os indendøre, sikken et vejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Takker for din hilsen.
      Ja jeg HAR prøvet mange gange, men det er bare ikke lykkes.
      Enig hvad vejret angår. Her har det regnet lige siden morgen.
      Ha´ en god dag indendørs i varmen.

      Slet
    2. Jeg går bare ind på overskrift/sidehoved gadget.
      Kan du ikke det?
      Tak i lige måde

      Slet
    3. Hej Lisbeth.
      Tusind - tusind tak for hjælpen. Nu lykkedes det.
      ( Der er lavet om siden jeg sidst skiftede gadget. Før kom jeg direkte ind hvor jeg kunne finde billedet.)
      Ha´ en god dag.
      M.v.h. Aase.

      Slet
  2. I love your artwork and follow you pots this very minute!
    ก็อตซิลล่า 2015

    SvarSlet