mandag den 19. oktober 2015


Ups.. Jeg fik ikke trykket på udgiv.
Derfor kommer det først ind nu.




Julemanden kom til Tørring & Levende musik ...

Det varer godt nok længe før der er rigtig lyst om morgenen. Jeg var dog ude for at få et par morgenbilleder medens kaffen løb ned.










Jeg har hele dagen været på Tørring Antik og Kræmmermarked.  Hyggeligt at være sammen med alle de mange kræmmerkollega. 
Der kom rigtig mange besøgende igennem.
I dag kom "julemanden"  til Tørring. Han har endnu ikke fået den rigtige plads.




Levende musik...

Som noget nyt er der nu levende musik i Cafeen fra omkr. kl. 12 og 2 -3 timer frem. 
Der er sat højtaler op, så man kan nyde det i de tre haller og i " SVINGET" , hvor jeg sidder. Det nyder jeg.







Dagens blomst.
En enkelt asters.
Utroligt den kan finde vej gennem ukrudtet.


Asters.


GOD NAT.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar