mandag den 26. oktober 2015

Solen går ned.  Månen står op.

Morgenbilleder.

Kun få varmegrader til morgen.






















Solen går ned.







Månen står op.




Dagens blomst.
Hosta.
Takker af for i år.



Det var så den dag.
Håber vi ses i morgen igen.


Dagen i dag er bare gået med ingenting. Doris kom med morgenbrød omkr. kl 9 - 930. 
Efter morgenkaffen gik turen til sygehuset i Grindsted for at få taget blodprøver igen, igen. For hvilken gang ved jeg ikke.
En tur forbi huset i Ansager. Nu er smeden endelig færdig med rørarbejdet og der er blevet lagt nyt gulv i badeværelset. Maleren har også fået ordnet det der blev rykket ned i forbindelse med at affugteren skulle sættes på. Der er lidt tømmerarbejde der endnu ikke er blevet ordnet, men det sker  i denne uge. Så er der hvis snart styr på rørskaden, der blev meldt d. 1. 6. Jeg glæder mig til, at jeg er fri for at tænke på alt det.
Doris og jeg var også en tur på kirkegården hvorefter vi skulle en tur til Agerbæk for at hente noget, som Doris skulle ha´ med. På hjemvejen en tur over Hejnsvig og så ellers hjem og få kaffe og noget at spise. Så var det meste af dagen gået.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar