onsdag den 15. juli 2015

ØV  ØV ...Rigtig træls.....

Jeg mister nok alle mine guldfisk. En fiskehejre har opdaget dem. Den anden dag sad fiskehejren på taget af laden. Den var hurtigere end jeg var med kameraet.
Børnebørnene har set, at den fløj med 1 guldfisk i munden. De har også set den flyve hen over haven.  Så den er go` nok..
Jeg må se om det på et eller andet tidspunkt lykkes mig at få et billede af den, før den har taget alle fisk....


Morgen.

I dag blev det fint vejr trods det, at det blæste ret så meget til morgen. Fliserne var fugtige, så vi må da ha´ fået en enkelt regnbyge i løbet af natten.










Jeg har ikke fået lavet det helt store, men fik græsplænen slået foran stuehuset og et lille stykke foran forretningen. Det er nu ikke blevet så pæn, for knivene skal skiftes. De er slidt helt ned. 
Jeg må ha´ en til at hjælpe mig...
Jeg fik da også taget mig sammen til at gå ned til landevejen og få ukrudtet væk i cementrøret og rundt om det. Det nåede jeg ikke sidste år, så ukrudtet var ½ m. høj. Jo det pyntede da. Nu må jeg bare lige finde ud af, hvad jeg skal plante der. Det skal være noget, der kan passe sig selv....

Jeg har stadig feriebørn. De bliver hentet i morgen engang.
Hvor er det bare dejlig med liv i huset.
De er i alderen 5, 7, 10 & 11 år.

Et enkelt blomsterbillede.

Kampanula.

Lukker af med et par solnedgangs billeder.









Ha´ en god aften.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar