onsdag den 8. juli 2015

Regnbyge - regnbyge -  regnbyge..

Mørke skyer på himlen da jeg stod op. Havde håbet på tørvejr så jeg kunne ha´ fået det sidste græs slået, men nej. Da jeg gik ud for at tage morgenbilleder begyndte det at regne og hele formiddagen er der kommet regnbyge efter regnbyge med kun ganske lidt ophold imellem, så græs slåning blev det ikke til. 










På vej ind nåede jeg lige at tage disse 2 blomsterbilleder, men det var bare med at komme ind, hvis jeg ikke skulle blive våd.


Campanula.



Klematis.

Jeg har brugt noget af dagen til at få ryddet lidt op på PC, hvad der virkelig trænges til. Der er endnu en del der skal fjernes.

Ha` en god aften der ude.

Håber vi ses i morgen igen. Forhåbentlig til en tørvejrsdag.





8 kommentarer:

  1. Svar
    1. good evening.
      Thank you for your greeting.
      Sincerely Aase

      Slet
  2. Ja men desværre også til endnu en blæsende dag. Sommervejret er noget deprimerende i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Helt enig med dig.
      Hilsen Aase.

      Slet
  3. regnen er velkommen hjemme hos mig, for varmen i sidste uge har tømt alle mine regnvands beholdere ;) ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din hilsen. Fin hvis du kan få regnvands beholdere fyldt igen.
      Jeg håber på tørvejr, så jeg kan få græsset slået.
      Hilsen Aase.

      Slet
  4. More about the author replica bags wholesale mumbai browse around these guys best replica bags online 2018 dolabuy gucci replica bags from turkey

    SvarSlet