torsdag den 7. februar 2013

Havens spurvefugle.

Billeder fra min tur rundt i forhaven og et kig ud af forretnings døren.
Her er stadig hvid overalt. Vi fik en smule sne i går aftes.
I dag har her været overskyet. Ikke en solstråle har vi set.
Dog tørvejr indtil nu hvor kl. er 14.

Ud mod skoven mod nord.


Ned mod naboen.


Et kig ned mod landevejen.


Foran døren ind til forretningen.


Et kig ind i dueslaget.


Lidt af skoven mod syd.








Der går nok en rum tid før jeg får lyst til at sætte mig her
 og nyde udsigten ud over haven.





Spændende at følge havens spurvefugle. De har travl med at flyve ud og ind under taget i hønsehuset. 
Der en en kvidder uden lige. Jeg tror de venter efter forår som alle os andre.



















Fra søen i forhaven.



Slutter af med et billede af græsset op mod himlen der er overskyet.
Ikke en solstråle har vi set i dag.

Håber i må ha´ en god dag og aften.

























16 kommentarer:

  1. Hagen din venter på våren...et fint syn der den hviler:)
    Spurvene er så koselig å ha i hagen...dere lystige sang er en stor glede:)

    SvarSlet
  2. Ja jeg tror også fuglene venter utålmodigt på forår, da der var tøvejr i sidste uge hørte jeg solsorten for første gang i år, men den er blevet stille igen.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  3. Heisann og takk for sist :)

    Så fien bilder du viste oss fra din hage , ser dere også har litt sne hos deg.

    Takk for turen hos deg.

    Ha en fin ettermiddag.

    Lisbeth ;D

    SvarSlet
  4. Nej her har vi fået sne igen såmænd. Jeg kan se, at I også har fået igen. Ja nu må det altså godt snart slutte. Herligt med spurvene som sidder på taget, mon ikke de finder føde i hønsehuset? Synes jeg kan huske, at min nabo sagde, at hun fordrede hele nabolagets fugle, når hun fodrede høns.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Tak for din hilsen.
      Jo fuglene finder føde i hønsehuset.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  5. Ja det er vinter ennå hos deg også ser jeg, men nå har jo dagene blitt litt lengre og solen har begynt å varme litt.
    Så fine bilder som alltid fra hagen din, den er flott vinterstid også.

    God kveld fra Marit.

    SvarSlet
  6. Hej. Det var nogle gode billeder. Jeg synes I har meget sne! Det er vel nok godt at spurvefuglene kan varme sig lidt under hønsetaget. Dejligt at de synger - jeg tror også de venter på foråret.

    SvarSlet
  7. Her i dag hørte jeg for ørste gang fuglekvidder uden for mine vinduer..jeg er sikker på de sang en lille sang om foråret er på vej.
    Sikken nogle flotte figurer i har i forretningen..;-)

    SvarSlet
  8. I dag voknet også vi med snø. Det kunne jeg godt klart meg uten :)

    SvarSlet
  9. Hej!
    Va kul att du hittade min blogg!

    Jag blir lite överraskad över att ni också har snö!
    I Stockholm är vi dränkta i snö!

    Många vackra bilder har du lagt in!
    Var bor ni?
    Vatten och hav älskar vi också! Vi försöker alltid parkera husbilen vid vatten!

    Ha det gott o Lev väl!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lennart.
      Tak for din hilsen.
      Vi bor i Sønderlylland.
      Adr. er Ribe Landevej 109, 7250 Hejnsvig.
      Det ligger lige mellem noget der hedder Holsted -Grindsted.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  10. I see you have snow till now, as we have! I love your teddy-bears, they look cute near the store door!
    Have a nice weekend!

    SvarSlet
  11. hej Åse.Ja! koldt ser det ud hos dig.Vi har også fået lidt sne idag.Dejligt at du har alle dine fugle og dyr som kan underholde dig her om vinteren God aften til dig Jette

    SvarSlet
  12. Rigtig smukke vinterbilleder, jeg synes også det er en stor fornøjelse at betragte fuglene.
    God weekend.

    SvarSlet
  13. Tusind, tusind tak til alle for jeres søde kommentar.
    Det er hel overvældende at så mange bruger tid på at sende en hilsen....TAK.

    SvarSlet
  14. replica bags louis vuitton gucci replica m4u41m7q17 replica bags online Home Page n4e34m4r28 replica louis vuitton bag best replica bags online 2018 Bonuses n3g69s5b78 Louis Vuitton replica Bags replica bags in delhi

    SvarSlet