torsdag den 17. november 2011

Noget helt andet.

Igen. igen kom jeg slet ikke udenfor en dør. Jeg har som i de sidste dage kun prismærket, flyttet rundt på figurer og vasket gulv,( mangler heldigvis kun at prismærke ti stk. figurer ). så et godt spørgsmål er.. Hvad skal jeg så vise i dag..  Jo selvfølgelig ta` jer med på besøg i min mors ( forældres )  have i aug. 2007 på hendes 84 års fødselsdag.
  Dengang kunne mor selv klare sin store have med kun hjælp til hækklipning og græsslåning.
 Hun kunne ikke selv tage hjemmefra, men far kørte på sin trehjulede om på markedet i Brørup og købte mange sommerblomster med hjem, som mor så plantede. Det kunne han gøre. Han kunne ikke hjælpe til i haven, men ved fælles hjælp kom haven altid til at se smukt ud. Det var virkelig en fornøjelse at gå tur i haven. Nu er der havemand på, dog kultiverer, kradser,
mor 88 år  stadig forhaven trods det hun går ved rolator og næsten ikke kan bruge sin højre arm. Jeg beundrer hendes vilje og gå på mod.
Her kommer et ganske lille video fra haven dengang


12 kommentarer:

  1. Skønt at hun stadig kan glæde sig over sin have. Hvor ser det dejligt frodigt ud - og haveglæden har du da ikke fra fremmede ;-)

    SvarSlet
  2. What beautiful gardens. They must be very proud to have put them together and to keep everything so lovely.
    Cher Sunray Gardens

    SvarSlet
  3. Jeg kan se du har det ikke fra fremmede, med figurer i haven ;-D
    Hvor er der bare mange flotte blomster i deres have, og imponerende, at hun stadig selv ordnede sin have. Det er tydeligt, at her bor en´der elsker sin have.
    Skønt at se.
    Ha´en dejlig dag.
    Vh. Marianne i Hvam.

    SvarSlet
  4. Det er flot at din mor stadig kan pusle om haven - det må være en stor glæde for hende. Sikke en smuk lille video!

    SvarSlet
  5. Hvor er det pragtfuldt, at hun stadig kan få glæde af sin have :-)
    I er altså nogle seje kvinder i jeres familie, både din mor, dig og Vivi :-D

    SvarSlet
  6. The garden is beautiful. Love those sculptures placed in the strategic way. They make the garden even more interesting.

    SvarSlet
  7. Your mother's garden is beautiful!

    SvarSlet
  8. Hei på deg :) her var det bare helt vidunderlig å komme :) Tusen Takk for dine ord i bloggen min..ønsker deg en fin helg..da ble jeg en av dine nye følgere :) Hilsen fra Ann-Christin.

    SvarSlet
  9. Verkligen välskött och fin trädgård!
    Ha en fin helg!

    SvarSlet
  10. Stor tak til alle for jeres søde kommentarer.

    Velkommen til ny medlem som fast læser. Det glæder mig.

    SvarSlet
  11. Ogród Twoich Rodziców jest bardzo ładny i zadbany, Podziwiam ich, że w takim wieku będąc potrafią o niego dbać.Pozdrawiam serdecznie

    SvarSlet
  12. Giga. Tak for dine søde ord.
    Hilsen AaseMarie.

    SvarSlet