fredag den 29. januar 2016

Regn og blæst...

Morgen...

Regn og blæst.


Hvor har det været et kedeligt vejr i dag. Da jeg vågnede var det " næsten" tørvejr, så jeg gjorde mig klar til en markeds tur til Brørup, men jeg skal da love for at det regnede og blæste, da Doris og jeg kørte afsted.
Der var kun ganske få besøgende på markedet, så Doris og jeg drak en kop kaffe i min kontæner og fik en snak med et par af mine gode markeds venner. 
Vi lukkede hurtigt ned og kørte til ABC i Holsted, hvor jeg fik købt en uges ration af madvarer m. m. 
En urtepotte med tre blå hyacinter " sprang" op i vognen sammen med de andre ting.
Så hjem og få frokost og en hyggesnak. Hvorefter Doris kørte hjem.



Aftenen vil gå med at sidde foran fjernsynet og følge X Factor.

Ha´ en god aften.

3 kommentarer:

  1. Det blåser ganske kraftig her også nå :-)

    SvarSlet
  2. Gillar inte blåst! Känner igen det där med att vissa planetpotter bara hoppar upp i kundvagnen av sig själva...
    Allt gott!/Laila

    SvarSlet
  3. God aften Sollemor & Laila.
    Takker for jeres venlige kommentar.
    Ha` en god aften.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet