fredag den 11. december 2015

Regn, torden, hagl og lidt solskin...

Dagen har budt på et blandet vejr. Vi har haft regn, torden, hagl og kun lidt solskin over middag. Kedeligt markeds vejr.  Vi lukkede bare lige op. Købte lidt morgenbrød og drak vor kaffe inde i min container, så sad vi da i tørvejr.
Der var ikke ret mange mennesker p.g.a. vejret. Det forstår jeg godt.
Vi lukkede hurtigt ned. Jeg købte en " lille pude" til mine forældres gravsted, der er i Brørup og det besøgte vi. 
Kørte derefter til ABC i Holsted og fik købt madvarer, så kan jeg klare mig i en uges tid igen.
Jeg holder julefrokost for børn, svigerbørn, børnebørn og oldebørn lørdag d. 19. så der kom da også lidt i vognen til den dag.

Morgenbilleder 
Kl. 7,35
( Slet ikke lyst ).












Brørup kl. 9.

Da vi kom til Brørup var det blevet lyst. I den ene af markedet så man en regnbue.



I den anden ende var solen ved at stå op. Den kom dog ikke igennem, nej vi fik regn tordenvejr og en ordentlig haglbyge.



Mine forældres gravsted.

Jeg har skiftet ejendomsmægler.
Min ejendom kan ses under lystejendom
917 




Dagens billede.
Juniperus Squarmata - Blue Carpet.
Krybende blå ene.




Det var så dagens indlæg.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar